Pomocí filtrů lze zobrazit nejčastější dotazy, nebo ve formuláři níže zaslat Řídicímu orgánu OP VVV vlastní dotaz.
Lze jednotkovou cenu stanovenou v rozpočtu projektu pro danou pozici v průběhu realizace projektu měnit (např. z důvodu navýšení tarifu v souladu s interní směrnicí)?
Změna jednotkové ceny v průběhu realizace projektu je možná, avšak pouze na základě řádného odůvodnění a za podmínky dodržení limitů daných dokumentem Seznam mezd/platů a možné postupy stanovení mezd/platů pro zaměstnance/pracovníky podílející se...
Odpověď platná k datu: 28. červen 2018 09:31
Téma: OP VVV
Obracím se na Vás s dotazem k "Metodice rovných příležitostí ve vzdělávání pro prioritní osu 3 OP VVV".
1) Uvedená metodika byla na stránkách výzvy zveřejněna dne 15.2.2018. Žádost o podporu jsme ovšem podali již 7.2.2018. Platí tedy tato metodika také pro náš projekt?
2) V metodice je uvedeno na str. 6, že "po úvodním workshopu musí dojít k ustanovení pracovní skupiny pro rovné příležitosti." Nicméně v našem projektu tato časová posloupnost již není možná, protože pracovní skupina již byla ustanovena před vydáním této metodiky.
3) Na str. 6 je v metodice uvedeno "workshopu se musí účastnit zástupci krajské správy či místní samosprávy...". V silách realizačního týmu projektu je tyto zástupce pozvat, ale nemáme žádný nástroj k tomu, abychom je k účasti přinutili, protože pro ně tato metodika není závazná.
4) Přílohou metodiky je kodex škol. Jakým způsobem se mohou školy ke kodexu přihlásit, bude jim kodex poskytnut prostřednictvím MŠMT, nebo je to další požadavek kladený na školy prostřednictvím realizace projektů MAP II?
5) Na str. 8 metodika vyjmenovává ukazatele, které je nutno sledovat na školách. Bude dotazníkové šetření připraveno souhrnně MŠMT pro všechny MAPy? Nebo si máme dotazníkové šetření připravit sami a zakomponovat do něj otázky z této metodiky?
1) Metodika rovných příležitostí ve vzdělávání pro prioritní osu 3 OP VVV je platná i pro vás a je závazná. 2) V tomto případě doporučujeme udělat workshop následně. Členy pracovní skupiny se případně mohou stát i další zájemci. 3) Doporučujeme v každém...
Odpověď platná k datu: 1. březen 2018 09:14
Téma: OP VVV
Jak je to s archivací? Teoreticky z pohledu obce, vše co tvůci MAP přijde depeší by měl vytisknout a dát do spisovky a dát tomu správný archivační znak. Školy kromě MŠ by měly spisovou službu řešit také, takže se jich tento dotaz týká také. Spisovka x ISKP není nikde ošetřeno, teoreticky by měl tvůrce MAP dát do spisovky všechny depeše, včetně těch obecných informativních.
Archivace je ošetřena v Pravidlech pro žadatele a příjemce – obecná část, kapitola 7.4 Uchovávání dokumentů, ve které jsou uvedeny dokumenty, jenž je žadatel/příjemce povinen archivovat. Samozřejmě je nutné se řídit interní směrnicí organizace příjemce, která...
Odpověď platná k datu: 19. leden 2018 10:03
Téma: OP VVV
Je možné v rámci projektu obnovit zastaralé vybavení na VŠ?
Obecně lze říci, že výzva je zaměřena na modernizaci a doplnění vybavení VŠ v prostorách využívaných pro výuku, samostudium, skupinové práce na projektech apod., zároveň však platí, že nelze financovat pouze prostou obnovu infrastruktury či zařízení (vybavení) –...
Odpověď platná k datu: 8. prosinec 2017 14:40
Téma: OP VVV | Oprávněný žadatel | Podmínky výzev
Jak je definována "přímá vazba na výuku"? Lze např. pořídit wi-fi připojení v budově univerzity? Lze v rámci způsobilých výdajů projektu hradit technické vybavení pro provoz univerzitní/fakultní sítě - disková pole, VPN, datové a souborové úložiště, cloudové prostředí, servery a SW úložiště pro datovou podporu výuky atd.?
Přímou vazbou pořízeného vybavení na výuku je myšlena podmínka, že pořízené vybavení bude studenty využíváno ve výuce či při přípravě na ni. Připojení na wi-fi, technické vybavení pro provoz univerzitní/fakultní sítě atp. spadá do podporovaných aktivit, avšak...
Odpověď platná k datu: 8. prosinec 2017 14:36
Téma: OP VVV | Podmínky výzev